„Wolt“ keičia pristatymo valandas: Vilniuje maistą ir prekes bus galima užsisakyti visą parą

Augant poreikiui maistą iš restoranų ir prekes iš parduotuvių užsisakyti ne tik dieną, bet ir vėlyvą vakarą, naktį ar paryčiais platforma „Wolt“ Vilniuje, Rygoje ir Taline savo paslaugas pradeda siūlyti 24 valandas per parą. Nuo balandžio 12 d. programėlės naudotojai maistą bet kuriuo paros metu bet kurią savaitės dieną Vilniuje galės užsisakyti iš maždaug 20 restoranų. Planuojama, kad vėliau jų skaičius didės.

Tarp restoranų, kurie per „Wolt“ bus pasiekiami 24/7 – naktinėtojų pamėgti „McDonald‘s“, „Jammi“, „Chief Pizza“, „Azerai“ ir kt. Prekes taip pat, kad ir itin vėlyvą ar ankstyvą valandą, bus galima greitu metu užsisakyti iš įvairių prekybos vietų.

„Klausimų apie pristatymus naktį tiek iš vartotojų, tiek savo partnerių-kurjerių sulaukdavome jau kurį laiką. Pirmųjų gyvenimo būdas ir įpročiai nebepaklūsta tradiciniam dienos-nakties režimui. Šiandien neretam gyventojui 22 val. yra ne dienos pabaiga, o vakaro pradžia, kai ne tik ilsimasi, bet ir užbaigiami dienos darbai, vykstama į sporto klubą, apsiperkama bei, žinoma, norima užkąsti. Be abejo, galimybė maistą užsisakyti vėlai vakare ar anksti ryte ypač aktuali naktinių pramogų ir linksmybių mėgėjams – jiems tenka didžioji dalis vėlyvų užsakymų“, – sako „Wolt“ Baltijos šalių vadovė Liis Ristal.

Anot L. Ristal, daliai kurjerių taip pat labiau patinka užsakymus vykdyti naktį – tuomet miesto gatvėse yra ramiau, nėra spūsčių, todėl užsakymus galima įvykdyti greičiau. Kitiems užsakymų vykdymas naktį yra patraukus dėl geresnių galimybių tokį darbą derinti su kitomis veiklomis.

„Jammi“ rinkodaros vadovo Žilvino Kuprėno teigimu, naktinis pikas labiausiai jaučiamas tada, kai užsidaro įprastu laiku dirbantys restoranai ir dažniausiai trunka apie 2-3 valandas.

„Pastebime, kad mūsų restoranuose užsakymų kiekis padidėja nuo 23 valandos ir trunka iki vėlyvos nakties. Visgi, šiltuoju sezonu šis laikas dar pailgėja ir žmonės užsisako maistą į namus vis vėliau. Kadangi savo platformoje negalime pasiūlyti pristatymo į namus, tikimės, kad „Wolt“ programėlė leis vartotojams rinktis maistą bet kuriuo paros metu ir juo mėgautis dar patogiau“, – komentuoja Ž. Kuprėnas.

Iki šiol penktadieniais ir šeštadieniais maistą į namus per „Wolt“ Vilniuje buvo galima užsisakyti iki 3 val., o Kaune – iki 2 val. ryto. Kitomis dienomis užsakymai Vilniuje buvo priimami iki 1 val., o Kaune iki vidurnakčio. Platformos duomenys rodo, kad dažniausiai naktimis užsakomi kebabai, mėsainiai, picos, taip pat maistas iš azijietiškų ir suši restoranų.

Šiuo metu Lietuvoje „Wolt“ paslaugos teikiamos septyniuose Lietuvos miestuose – Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, Alytuje ir Marijampolėje. Prie „Wolt“ programėlės iš viso yra prisijungę virš 1300 restoranų ir netoli 600 prekybos vietų.

Apie „Wolt“

„Wolt“ yra Helsinkyje įsikūrusi technologijų bendrovė, valdanti internetinę platformą, skirtą vartotojams, prekybininkams ir kurjeriams. Ji sujungia, norinčius užsisakyti maisto ar kitų prekių, su tais, kurie nori jas parduoti ar pristatyti. Tam „Wolt“ kuria ir vysto įvairias technologijas – nuo logistikos iki mažmeninės prekybos programinės įrangos ir finansinių sprendimų. Taip pat įmonė valdo savo maisto prekių parduotuves „Wolt Market“.  Šalia pagrindinių paslaugų „Wolt“ savo klientams siūlo ir „Wolt+“ (prenumeratos paslauga klientams), „Wolt at Work“ (maitinimo lengvatos ir pristatymas į biurą įmonėms), „Wolt Drive“ (greitas paskutinės mylios pristatymas prekybininkams) ir „Wolt Self-Delivery“ (paslauga prekybininkams partneriams, turintiems savo kurjerius). „Wolt“ savo veikla siekia gerinti gyvenimą miestuose, įgalinant ir auginant vietos bendruomenes. Įmonė buvo įkurta 2014 m., o 2022 m. suvienijo jėgas su „DoorDash“. Šiuo metu „DoorDash“ vykdo veiklą 27 šalyse, iš kurių 23 šalyse veikia „Wolt“ prekės ženklas.

Pranešimą paskelbė: Karolis Adamonis, UAB „INK agency“