„Vinted“ grupė, valdanti didžiausią Europoje internetinę naudotų mados prekių tarpusavio prekybos platformą „Vinted“, pristato naują siuntimo paslaugų verslą ir pertvarko grupės struktūrą, kad ši geriau atitiktų verslo tikslus ir augimo strategiją.
„Vinted“ prekybos platforma ir toliau išlieka grupės kertiniu verslu, kuriam vadovauja Adam Jay, prie bendrovės prisijungęs šiais metais. Thomas Plantenga tampa „Vinted Group“ generaliniu direktoriumi. Mantas Mikuckas, iki šiol ėjęs „Vinted“ vykdomojo direktoriaus pareigas, atsitraukia nuo kasdienės bendrovės veiklos ir užims strateginio patarėjo poziciją bei toliau bus „Vinted“ valdybos nariu.
Tuo pačiu „Vinted“ pristato atskirą prekės ženklą „Vinted Go“, kuriuo teiks įvairias siuntimo paslaugas tiek „Vinted“ prekybos platformoje, tiek už jos ribų.
Nauja grupės struktūra padės „Vinted“ siekti savo misijos
„Vinted“ prekybos platformos vadovas Adam Jay turi daug patirties vartotojų technologijų srityje, anksčiau dirbo bendrovėse „Expedia Group“, „Hotels.com“, „Avis“ ir „Travelport“. Jis ir toliau užtikrins, kad „Vinted“ siektų savo misijos paversti naudotus daiktus pirmuoju vartotojo pasirinkimu visame pasaulyje ir kad prekybos platforma įgyvendintų savo ambicingus tikslus. Jo komanda dėmesį telks į naujų paslaugų tobulinimą, siekiant geriau atitikti vartotojų poreikius, užtikrinti bendruomenės narių saugumą ir pritraukti naujų vartotojų.
„Vinted“ yra nuostabi bendrovė su tvirtais pagrindais ir daug galimybių toliau augti naudotų mados prekių ir kitose srityse. Naudotų prekių rinka dar tik įsibėgėja ir „Vinted“ čia atlieka svarbų vaidmenį sparčiai pereinant prie alternatyvių vartojimo būdų. Džiaugiuosi, kad prisijungiau prie verslo, kuris taip susikoncentravęs į svarbią misiją“, – sako Adam Jay, „Vinted“ prekybos platformos generalinis direktorius.
„Esu labai laimingas ir dėkingas už tai, ką „Vinted“ pasiekė per savo nelengvą kelionę link sėkmingo verslo. Tuo pačiu didžiuojuosi komanda, kurioje turime ir naujų žmonių, ir ilgalaikių kolegų, kurie iš jaunesniųjų specialistų išaugo į vadovus. Tvirtai tikiu „Vinted“ misija ir džiaugiuosi, kad ir toliau išliksiu arti bendrovės kaip strateginis patarėjas ir valdybos narys, bei tuo pačiu rasiu laiko ir savo interesams už „Vinted“ ribų“, – teigia Mantas Mikuckas.
„Vinted Go“ – išmanesni siuntimo paslaugų sprendimai
Naujoji „Vinted“ struktūra atveria kelią „Vinted Go“ startui, kuris leis pasiūlyti patogesnes ir labiau prieinamas siuntimo paslaugas „Vinted“ prekybos platformos naudotojams ir kitiems verslams. „Vinted Go“ koncentruosis į PUDO (siuntų atsiėmimo ir išsiuntimo, angl. pick-up, drop-off) terminalus, kaip mažesnį neigiamą poveikį klimatui turinčia siuntimo opcija nei pristatymas į namus. Ilguoju laikotarpiu „Vinted Go“ sieks įgyvendinti ir kitus sprendimus, kurie sumažintų neigiamą siuntų pristatymo poveikį aplinkai.
Siuntų gabenimas jau ilgą laiką yra viena iš kertinių „Vinted“ dalių ir šiandien bendrovės nuolat augantis tinklas susideda iš 43 siuntų gabenimo partnerių ir 220 tūkst. PUDO taškų visoje Europoje. Tai reiškia, kad „Vinted“ nariai tarpusavyje gali siųsti ir gauti daiktus patogiai, už prieinamą kainą ir tam tikrais atvejais, dėl koncentracijos į PUDO, su mažesniu negatyviu poveikiu klimatui nei siunčiant tiesiai į namus.
„Vinted Go“ startuoja su dviem naujomis paslaugomis. Šį mėnesį „Vinted“ bendruomenei pradės veikti pirmieji šio prekės ženklo paštomatai Paryžiuje. „Vinted“ nariai galės pasirinkti „Vinted Go“ kaip pristatymo būdą savo pirkiniams, kurie bus pervežti tarp terminalų elektrinėmis transporto priemonėmis.
Tuo pačiu metu „Vinted Go“ kuria naują skaitmeninę siuntų gabenimo platformą, kuri apjungs ir optimizuos trečiųjų šalių vežėjų infrastruktūrą bet kokiam verslui. Platforma startuos kitą mėnesį.
„Europos tarpvalstybinių siuntų infrastruktūra yra itin fragmentuota, jai trūksta prieinamumo, patogumo ir apjungiamumo – visai tai yra kertinės dalys įgalinančios tarptautinius el. komercijos verslus“, – sako Vytautas Atkočaitis, „Vinted Go“ viceprezidentas.
Pasak jo, „Vinted“ komanda daugelį metų sunkiai dirbo, kad sujungtų siuntų gabenimo partnerius skirtingose rinkose į vieną tinklą: „Dėl šios priežasties „Vinted“ nariai gali rinktis iš plataus asortimento pristatymo galimybių už prieinamą kainą. Tai tapo viena svarbiausių mūsų pasiūlymo nariams dalių, padėjusių paskatinti prekiauti naudotomis prekėmis „Vinted“ platformoje. Šiandien sukurdami atskirą verslą, kuris bus orientuotas išskirtinai į siuntų gabenimą, galime sustiprinti ir išplėsti mūsų pasiūlymus vartotojams ir tuo pačiu kurti bei testuoti skirtingus sprendimus, kad galėtume sukurti geresnę siuntų gabenimo patirtį.“
„Įrodėme, kokie populiarūs gali būti daiktai iš antrų rankų. Toliau „Vinted“ ieškome naujų kelių siekti mūsų misijos paversti naudotus daiktus pirmuoju vartotojo pasirinkimu bei vertiname kitas vartojimo sritis, kurioms galėtume padaryti teigiamą poveikį. Šiandien pristatomi pokyčiai leis mums sukurti daugiau specializuotų pasiūlymų skirtingoms vartojimo ciklo dalims ir įgyti naujos patirties. Mūsų siuntų gabenimo komanda jau dabar pasiekė itin daug skirtingose rinkose sujungdama vežėjus ir skatindama pristatymui rinktis PUDO taškus. Nekantrauju pamatyti, ką jiems pavyks nuveikti ateityje“, – teigia Thomas Plantenga, „Vinted Group“ generalinis direktorius.
Šiandien „Vinted“ prekybos platforma siūlo rinktis iš daugiau nei 300 mln. naudotų daiktų ir vienija didesnę nei 65mln. narių bendruomenę 16-oje skirtingų rinkų Europoje ir Šiaurės Amerikoje.
Pranešimą paskelbė: Gertrūda Stripeikytė, Integrity PR