Mobiliojo ryšio operatoriaus „Tele2“ reklamų serijos „La Familia“ personažai leidžiasi į naujus nuotykius ir plečia verslą. Serialo formatu kuriamos reklamos veiksmas iki šiol sukosi šeimos restorane, tačiau šįkart herojai pristato netikėtą idėją – šeima atidarys viešbutį. Reklama pradės naują serialo siužeto liniją, kurioje laukia ne viena staigmena.
„La Familia“ personažai Tonis, Merė Džein, Frau Gerda, Benas ir Glenas bei kiti atsiskleidžia naujuose vaidmenyse – tampa naujo verslo savininkais. Naują reklaminio serialo sezoną šeima pradeda vedina grandiozinių planų – atidaryti geriausią viešbutį visame mieste, tačiau nesutaria, kas turėtų vadovauti naujajam verslui. Vis dėlto, visus šeimos narius labiausiai džiugina tai, kad jų svajonės pildosi.
„Aštuntus metus gyvuojantis serialas sulaukė didelio populiarumo Lietuvoje ir yra pastebimas. Tam, kad išlaikytume šį pripažinimą, kuriame naujas serijas taip, kad jos būtų įdomios ir stebintų žiūrovą. Tai tikrai nemažas iššūkis, nes serialas gyvuoja nuo 2016 metų, o intensyvumas didelis. Tenka atsakyti į klausimą, kaip kasmet pasiūlyti kažką netikėto ir pelnyti žmonių meilę. Rezultatai rodo, kad susidorojame puikiai“, – sako Viktorija Skujienė, „Tele2“ prekių ženklo vadovė.
Anot jos, atsinaujinimo tikslas – siekis atitikti klientų lūkesčius. Bendrovė kiekvienais metais atlieka tyrimus – apklausia klientus ir kitus visuomenės atstovus apie reklamos poveikį. Apklausų rezultatai rodo, kad serialas „La Familia“ itin stipriai prisideda prie „Tele2“ esminių prekių ženklo savybių užtvirtinimo – tai paprastumas, lengvumas naudotis, artimas žmogui bendravimas ir žmones supančių tendencijų atliepimas bei geros nuotaikos kūrimas ir pozityvumas.
„Žmonėms nesunku susitapatinti su patinkančiais veikėjais ir atrasti savo bruožų, net įsikvėpti. Juk personažams verslas sekasi taip gerai, kad sugalvoja naujų jo krypčių. Šią naują siužeto liniją iš tiesų galima pavadinti nauju serialo sezonu. Simboliška, kad nauja pradžia „La Familia“ reklamoje sutampa su kita nauja pradžia – artėjančiais naujais mokslo metais, kai moksleiviai ir jų tėvai ruošiasi sugrįžimui į mokyklą“, – sako V. Skujienė.
Ji priduria, kad naujoje siužeto linijoje žiūrovų laukia daug staigmenų. Šeima patirs daug išbandymų, susidurs su juokingomis ir visiems artimomis situacijomis, be to, niekur nedings ir šeimos išpuoselėtas restoranas – naujas jaukus ir nedidelis šeimos viešbutis kuriasi šalia jo.
„Be to, viešbutyje nuolat sukasi daug naujų žmonių, svečių, tikrintojų ir vertintojų. Gali būti, kad klipuose pamatysime ir ne vieną šalies įžymybę“, – intriguoja V. Skujienė.
Reklamos idėjos autoriai – „Ogilvy Vilnius“, gamyba rūpinosi – „Idée fixe“, režisavo – Kęstutis Gudavičius. Naujausią reklamą galite išvysti čia.
Pranešimą paskelbė: Gertrūda Stripeikytė, UAB „Publicum”