Šiandien 14:11 val. sutriko „Smart-ID“ veikimas Lietuvoje.
Dėl to gali kilti sunkumų prisijungiant prie el. bankininkystės ar kitų paslaugų, kurioms reikalingas „Smart-ID“.
Šią paslaugą teikiančios bendrovės „SK ID Solutions“ specialistai aiškinasi priežastis ir sprendžia problemą, kad „Smart-ID“ sklandžiai veiktų kuo greičiau. Šiuo metu rekomenduojama prie el. paslaugų jungtis naudojant „Mobile-ID“.
Informacija bus atnaujinama.
„SK ID Solutions“ atsiprašo „Smart-ID“ naudotojų, kurie dėl sutrikimo patiria nepatogumų.
Papildoma informacija:
Viktoras Kamarevcevas, „SK ID Solutions“ verslo vadovas Lietuvoje, Tel. +370 617 81304, el. paštas [email protected]
Pranešimą paskelbė: Eglė Luščiauskaitė, Komunikacijos agentūra „23:45 agency”