„Samsung“ pristatė televizorių interneto vaikams – Z kartai

Neseniai Amerikos mokslininkų atliktas tyrimas parodė, kad žmogus išmaniuoju telefonu kasdien naudojasi apie 3 val. 43 minutes. Tyrimo duomenimis telefonui kasdien skiriame 8 minutėmis daugiau dėmesio nei televizijai. Akivaizdu, kad internete galime rasti įvairesnio turinio nei siūlo televizijos kanalai, tad ir technologijų kūrėjai siekia neatsilikti bei vartotojams pasiūlyti televizorius, pritaikytus mobiliesiems įrenginiams.

Mobiliajam įrenginiui pritaikytas ekranas

Televizorių evoliucija pastaruoju metu vyksta itin greitai ir vartotojai kone kas pusmetį sulaukia naujovių bei vis pažangesnių funkcijų. „QLED“ ekranus tobulinanti „Samsung“ neseniai pristatė neįprastą, vertikalų televizoriaus variantą „The Sero“.

„Šiandien, kai virtualus, socialinių tinklų turinys dažniausiai pateikiamas vertikaliu formatu, patys nuotraukas ir vaizdo įrašus dažniausiai fiksuojame išmanųjį laikydami stačiai, tad ir technologijų kūrėjai siekia neatsilikti, vartotojams suteikdami visas galimybes. Lietuvoje neseniai pasirodęs „The Sero“ televizorius turi sukamą ekraną, todėl automatiškai apsiverčia, prisitaikydamas prie mobiliajame telefone rodomo vaizdo“, – sako Miroslavas Ramanavičius, „Samsung“ buitinės elektronikos pardavimų vadovas Baltijos šalyse.

Naujasis televizorius, kurio pavadinimas išvertus iš korėjiečių kalbos reiškia „vertikalus“, reaguodamas į mūsų išmaniojo telefono perduodamą turinį, keičia savo poziciją. „The Sero“ ekranas iš horizontalios gali automatiškai pasisukti į vertikalią poziciją, visiškai neiškraipydamas vaizdo, jo natūralių spalvų ir kontrasto.

„Vertikaliai paverstas televizorius, primenantis didelį išmanųjį telefoną, ypač praverčia naudojantis tokiais populiariais socialiniais tinklais kaip „Facebook“, „Instagram“, „TikTok“, kuriame turinys rodomas tik vertikaliai, ar „Snapchat“. O tradicinis horizontalusis režimas leidžia mėgautis filmais ir serialais, pavyzdžiui, tiesiai iš „Netflix“ ar patogiau žiūrėti „YouTube“ platformoje esančius vaizdo įrašus“, – pasakoja M. Ramanavičius.

Garsas ir vaizdas – tarsi kine

Naujasis „The Sero“ pasižymi ryškiu 43 colių įstrižainės ekranu, kuriame esanti „Quantum Dot“ technologija užtikrina geriausią įmanomą vaizdą. Ši technologija šviesą paverčia tikroviškomis spalvomis, kurios išlieka ryškios esant bet kokiam apšvietimui, todėl mėgstamas turinys bus perteiktas kokybiškai, net jei pro langą stipriai švies saulė ar šalia įrenginio bus įjungtas ryškus šviestuvas.

Taip pat, neseniai Lietuvoje pristatytas televizorius turi „DualLED“ ekraną, kuris matomam vaizdui suteikia didesnį kontrastą ir aiškumą, tikslesnį spalvų atkūrimą ir užtikrina geresnius žiūrėjimo kampus nei įprasti televizoriai. Dėl to žiūrėdami televizorių jausitės taip, tarsi kino salėje, nors ir stebėsite paprastus vaizdus, transliuojamus tiesiai iš „YouTube“, „Netflix“ ar kitų platformų.

„Šis įrenginys pasitarnaus ir tiems, kurie sportuoja namuose. Žiūrėdami įvairias treniruočių transliacijas ar vaizdo įrašus, vartotojai galės mėgautis ne tik kokybišku vaizdu, bet garsiai ir aiškiai girdėti trenerio nurodymus – televizoriaus ekrano priekyje įmontuoti 60W 4.1ch garsiakalbiai su stiprintuvu. Be to, „The Sero“ suderinamas ne tik su „Samsung“, bet ir su „Apple“ įrenginiais“, – sako M. Ramanavičius.

Moderni namų dizaino detalė

Manoma, kad planšetės ar telefono principą primenantis prietaisas ateityje taps įprastu televizoriaus formatu. Neabejojama, kad modernaus dizaino ekranas gali tapti stilinga namų puošmena, puikiai tinkančia bet kuriame kambaryje. Įrenginio rėmelių kone nesimato, todėl vartotojo mėgstami gamtos, miesto vaizdai ar įvairios šeimos nuotraukos atrodys tarsi įrėmintas paveikslas.

Šiuose televizoriuose taip pat integruota aplinkos režimo technologija yra sukurta taip, kad galėtų nustatyti sienų ir apmušalų spalvas bei raštus ir prie jų pritaikyti ekrano temą. Net išjungus televizorių, vartotojui nereikės matyti juodo ekrano.